Novel dan komik nak letgo, harga murah.

Assalamualaikum dan hi. 


Pertamanya, aku nak letgo beberapa buah novel dan komik lama zaman aku masih bersekolah lagi. Semua novel dan komik ni aku dah baca tapi aku nak jual, nak cari duit sikit hahaha. Aku jual murah saja, iaitu kalau untuk novel, RM20 dan kebawah manakala untuk komik aku jual RM3 satu. 

Untuk sesiapa yang berminat boleh terus whatsapp aku di 011 12515 624 atau nak email pun boleh atau nak mention aku di twitter pun boleh. Mana-mana pun takdak hal lah dan kos untuk postage hanya RM5. Habis murah dah aku bagi tu sebab ada yang aku tulis nama, tarikh, aku sign lagi haha dan ada yang comot sikit but still boleh baca lagi.



Novel ;

Harga - RM 20

Hikayat Cinta Si Pemanah Hati
Kalau Memang Harus Begitu
Takdir itu Milik Aku



Harga - RM 10

Cik Blur dan Encik Ikhlas
Cinta Kau dan Aku

Dia Hanya Untukku
Cinta Bersaiz XXL




Harga - RM 5

Sentuhan Cinta
Cinta 3 Suku





Komik - RM 3 


Secangkir Teh Karamel
Cinta Seindah Langit
Twinkle - Penhujung Sebuah Kisah Cinta
Hijau Diraja
Puisi Cinta Lalu
Aku, Dia dan Pustaka Biru
Bagai Sihir, Jatuh Cinta Padamu
Benarkan Aku Jadi Pelayanmu
Benang Raja
Lukisan Asmara
Cinta, Bertahanlah!
Cinta Pohon Sakura
Buatmu, Puisi Terpendek Di Dunia

Maid Maiden Tuesday
Maid Maiden Wednesday

Fatal Chaos 4th Attack
Fatal Chaos Final Fight

Under 18 Elite 1
Under 18 - Diari Sivik Yosi

Lawak Kampus Jilid 3
Lawak Kampus Jilid 12
Lawak Kampus Jilid 17



Again, sesiapa berminat boleh whatsapp nah :) dan harga postage RM5 sahaja.


8 comments:

  1. Novel tu major sy dah ada dah ๐Ÿ˜„ Sentuhan cinta tu citer yang pompuan tu ibarat cinderella? Yang ibu tirinya momokkan yang dia tu berwajah hodoh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, nak novel tu ๐Ÿ˜„ Whatsapp sy- 0198934755 ๐Ÿ˜

      Delete
  2. Bestnya komik-komik tu.. Lama tak baca..

    ReplyDelete
  3. Bestnyaaa semua buku-buku tu... Adoiiii duit tak masyukkk pula T_T

    ReplyDelete
  4. huhuhu KOMIK!!! Xda bajet lahr pula.. huhu

    ReplyDelete
  5. I've tag you for the blue sky tag!

    ReplyDelete