Segmen : Seorang Syed Nak Bloglist!

Assalamualaikum dan hi. 


Alhamdulillah akhirnya, dapat jugak aku join segmen/giveaway sebab sebelum ni tak berkesempatan nak buat semua tu. Untuk kali ni aku join segmen dari Blogger Syed, untuk yang tak join lagi tu marilaa beramai-ramai join + support rakan blogger kita ni sebab syarat yang disenaraikan tu mudah saja haha.



Nyatakan kenapa anda mahu berada di dalam bloglist Seorang Syed.

  Sebab nak jugak rakan-rakan blogger lain blogwalking blog aku ni hahaha, bila ada rakan-rakan blogger yang singgah di blog Syed so automatik diorang akan nampak senarai bloglistkan, so yeah !





Tulis short review tentang blog Seorang Syed.

  Blog Seorang Syed ni first time aku terjah memang wow, very colourful dan menarik perhatian serta cantik blog ni. Bila aku on blog aku, blog ni adalah salah satu blog favourite aku means aku selalu blogwalking la. 

  Bagi aku, owner dia pun peramah jugak - rajin blogwalking dan rajin tinggalkan komen. Lepas tu, entri-entri yang ditulis semua menarik-menarik dan panjang jugak but it's not a problem for me, lagi banyak lagi best baca.

  Again, aku memang suka sangat design Blog Seorang Syed ni, colorful, menarik, simple and nice. And Syed, terus maju dan bersemangat berblogging ! Hahaha.


5 comments:

  1. Yeayy thanks for the review and joining my segment! All the best Rii!
    *tengah blur ni pukul 1 pagi blogwalking lagi haha.

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum,

    blogwalking dari segmen yang sama

    https://lovelysunshine93.blogspot.my/2017/04/segmen-seorang-syed-nak-bloglist.html

    ReplyDelete